سرمایه گذاری با حداکثر سود! همین الان عمل کن…



فرانچایز در صنعت فست فود یک راه محبوب برای هر کارآفرینی برای راه اندازی یک تجارت است. سلب مسئولیت: تیم تحریریه کجارو در تهیه این محتوای تبلیغاتی دخالتی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد. زمانی که یک کسب و کار بخواهد محدوده جغرافیایی خود را با هزینه زیاد افزایش دهد، امکان فرانشیز کردن محصول و برند خود وجود دارد. فرنچایز یک سرمایه گذاری مشترک بین یک امتیاز دهنده و یک امتیاز دهنده است. فرانچایز یک راه محبوب برای هر کارآفرین برای شروع یک تجارت است. به خصوص زمانی که وارد یک صنعت بسیار رقابتی مانند فست فود می شوند. یک مزیت بزرگ برای خرید یک فرنچایز این است که شما به نام برند یک برند معتبر دسترسی دارید. برای ارائه نام و محصول خود به مشتریان نیازی به صرف منابع ندارید. در واقع ایده فرانچایز یکی از ایده های پول ساز است. فرانچایز یا استارت آپ؟ اگر نمی خواهید کسب و کاری را بر اساس ایده شخص دیگری راه اندازی کنید، می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اما راه اندازی شرکت خود خطرناک است. وقتی کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، تنها هستید. شما باید یک طرح تجاری قوی داشته باشید. آیا محصول من به فروش می رسد؟ آیا مشتریان آنچه را که ارائه می دهم دوست خواهند داشت؟ آیا برای زنده ماندن پول کافی به دست خواهم آورد؟ نرخ شکست برای کسب و کارهای جدید بالاست. تقریبا 20 درصد استارت آپ ها در سال اول زنده نمی مانند. حدود 50% تا سال پنجم ادامه دارد. در حالی که تنها 30 درصد پس از 10 سال هنوز در تجارت هستند. برای اینکه رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید، انتظار داشته باشید که ساعت های طولانی و سخت بدون پشتیبانی یا آموزش حرفه ای کار کنید. اگر با تجربه اندک یا بدون تجربه به تنهایی می روید، عرشه در مقابل شما انباشته است. اگر استارت‌آپ برای شما سنگین به نظر می‌رسد، مسیر فرانشیز ممکن است انتخاب عاقلانه‌تری باشد. نام تجاری فرنچایز یکی از با ارزش ترین دارایی های صاحبان امتیاز است. زیرا مشتریان یا مصرف کنندگان بر اساس آن تصمیم می گیرند که کدام کسب و کار را برای بازاریابی خود انتخاب کنند و این نوع برند تعیین می کند که خریدار چگونه تصمیم به استفاده از حق رای می گیرد. در واقع، بیشتر مشتریان به صاحبان کسب و کار مراجعه می کنند و به میزان برآورده شدن انتظارات تجاری خود اهمیتی نمی دهند. اما شما به عنوان یک فرنچایز قطعا به توسعه و بهبود روابط با مشتریان خود (منظور فرنچایز گیرندگان) و حفظ آنها اهمیت خواهید داد و مشتریانی را انتخاب خواهید کرد که به دلیل کیفیت خدمات و حفظ روابط خوب، به خرید از شما اعتقاد دارند. در نظر داشته باشید که اول از همه، اعتماد مشتریان به نام برند، برآورده کردن انتظارات آنهاست و فرنچایز دهنده و گیرنده باید در یک راستا برای تحقق این امر تلاش کنند. اگر قبول چنین ریسکی از توانایی شما خارج است، مسیر کسب امتیاز از زنجیره 360 رستوران پیتزا اپل را می توان یک جایگزین هوشمند در نظر گرفت. Apple Pizza 360 با 50 شعبه فعال و بیش از یک دهه حضور مستمر در صنعت فست فود به شما این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده هر چه بیشتر کسب و کار خود را در زمینه فست فود شروع کنید. برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان پیتزا سیب 360 روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید